Imponerende av Jimenez. Utrolig bunkerslag på #15 og vinner 4&3 mot Watson
Det halve siste poenget Europa trenger blir det vanskeligste å få. Molinari er 3up etter 13 mot Fowler. Begge på green på 2 på 14. McDowell er 3up mot Mahan etter 11. Vi trenger 1 1/2 av disse to matchene.
Fisher skuffer. Harrington hadde vel egentlig forventet å måtte gi seg etter 10 hull men han halter videre. Blir nok ikke poeng allikevel.
Min golfblogg Tester utstyr og skriver for Norsk Golf I bagen; Ping Anser 10.5/Miyazaki B.Asha Nike SQ II 4w/Cleveland Classic 5w Callaway XU 21 Cleveland 588TT 5-PW Bridgestone West Coast 60°, Ping Gorge 56° Nike Method Midnight 006/Scotty SQ
Tøft for F.Molinari. Tiger var -9 på 15 hull!! Molinari selv var ikke dårlig - gikk på de samme 15 på -4. Hadde nok vunnet mot alle de andre men Tiger var god i dag.
Min golfblogg Tester utstyr og skriver for Norsk Golf I bagen; Ping Anser 10.5/Miyazaki B.Asha Nike SQ II 4w/Cleveland Classic 5w Callaway XU 21 Cleveland 588TT 5-PW Bridgestone West Coast 60°, Ping Gorge 56° Nike Method Midnight 006/Scotty SQ
Dette var den mest sinnsyke turneringen jeg noensinne har sett! Absolutt alt var helt utrolig. I 2014 spiller de på Gleneagles. Jeg skal sjekke hotellrom i kveld
Kaffekannen wrote:utrolig kule highlights. Stemningen blant publikum og spillere er helt vill. Synd ikke spillerne gir så mye av seg selv til vanlig
Helt sant. Det er så utrolig mye gøyere å følge spillere som viser følelser. Den vanlige unnskyldningen om at de ikke sier eller gjør noe fordi de er konsentrert faller strengt tatt fullstendig bort. Å spille match i Ryder Cup må være noe av det mest krevende en golfspiller kan gjøre. De klarer å "gi noe" i slike situasjoner så da må de kunne klare det til daglig. Man skal selvsagt vise respekt for medspillere så litt måtehold må det være. En mellomting mellom RC og vanlig turnering hadde vært fint