Ny post i The Migrant Golfer

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
User avatar
Jan E. Espelid
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 113
Joined: 04 Oct 2011, 17:34
Contact:

Ny post i The Migrant Golfer

Post by Jan E. Espelid »

En ny artikkel er publisert i The Migrant Golfer.

Denne gangen handler det om Fastland-Europas beste golfområde, nemlig ... Gjett, og ta en tur på The Migrant Golfer og se om svaret stemmer med det du trodde. Jeg er ikke helt overbevist om at det gjør det.
User avatar
Yorkie
Guru
Guru
Posts: 1161
Joined: 25 Jan 2011, 17:02
Hcp: 13,2
Hjemmeklubb: Holtsmark
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Ny post i The Migrant Golfer

Post by Yorkie »

Veldig bra artikkel Jan, og jeg er helt enig. Flere burde legge turen til området. Veldig mange bra baner der, og de som ikke er så kjente (fra lista di) er også veldig bra.
Forøvrig så gjetta jeg riktig :D Men, hvor er "Hacienda De Elise" på lista di?, 10'ern er veldig bra, og jeg anbefaler den også på det varmeste, men "Hacienda De Elise" er hakket vassere mener jeg ihvertfall (har omskrevet min første respons, siden det på en måte kunne ta vekk spenningen fra gjetteleken :)
Min baneoversikt: http://www.flickr.com/photos/jannor" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Jan E. Espelid
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 113
Joined: 04 Oct 2011, 17:34
Contact:

Re: Ny post i The Migrant Golfer

Post by Jan E. Espelid »

Takk, hyggelig at du liker saken. Og gratulerer med at du gjettet riktig. Og jeg håper virkelig enda flere nordmenn får opp øynene for hvor bra dette området er.

Angående kommentarene dine så blir det, som jeg skriver i saken, utrolig vanskelig å velge bare ti baner når det er så utrolig mange gode baner der. Ikke minst de som du nevner - og særlig Elisefarm. Når du nevner den sammen med Degeberga-Widtsköfle, så er det noe med variasjonene sistnevnte byr på som tiltaler meg. Fra små, rare par-4-hull til vide, brede landingsstriper av noen fairwayer.

En svensk kollega og god venn i Malmö, som jeg konfererte med i sakens anledning, mente bestemt at jeg ikke bare måtte velge ut ti, men rangere de også. Jeg fulgte hans råd ... og må innrømme at jeg også spurte om han var enig i utvalget. Det var han ... Listen ble uforandret, men to av banene endte opp med en annen plassering enn jeg opprinnelig hadde gitt dem.
kevin
Guru
Guru
Posts: 17376
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: Ny post i The Migrant Golfer

Post by kevin »

Veldig bra, sånt liker jeg å lese :) Nå har ikke jeg reist så mye rundt i Europa og spilt, men har spilt mye i denne delen av Sverige og vil bli overrasket over man finner noe sted som er bedre. Ihvertfall utifra de kriteriene du nevner

Jeg hadde vel kanskje satt Torekov foran Båstad vil jeg skulle hatt en slik liste. Utrolig bra bane med en fantastisk bra beliggenhet.
Post Reply