iGolf

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
igolfnorge
Rookie
Rookie
Posts: 14
Joined: 28 Apr 2011, 12:52
Hcp: 5,5
Hjemmeklubb: Mørk GK

Re: iGolf

Post by igolfnorge »

Sorry CharlieB, men jeg så ikke innlegg ditt før jeg skrev et nytt innlegg. I forhold til dra leserne inn så ønsker jeg jo veldig dette. Øverst på alle sidene ligger den en Facobook-link som tar leseren rett til iGOLF på Facebook. Etter to utgaver kan jeg ikke se at noen har trykket på knappen. Må nok gjenta og gjenta oppfordringen. Har skrevet det i begge lederne jeg har hatt på trykk. Har også mulighet til å legge koblinger til Twitter, LinkedIn, etc, men det fordrer jo at jeg også klarer å følge det opp (har dessverre bare to armer...).

Som nevnt tidligere her på forumet så kjørte vi også en konkurranse i første utg hvor responsen mildt sagt har vært dårlig - selv om det kanskje er en av de største premiene som er delt ut i Golf-Norge i nyere tid (verdi 5000 NOK). Så jeg vet ikke helt om appene vil fungere på samme måte som det gjør med debattmulighetene på nett. Mulig man er i et annet modus, hva vet jeg. Time will tell...
User avatar
mciljoy
Legende
Legende
Posts: 592
Joined: 19 Oct 2010, 14:27
Hcp: 5
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: iGolf

Post by mciljoy »

igolfnorge wrote: En eller annen etterlyste mer interaktivitet, noe helt nyskapende. Han får kikke på sin egen lommebok og vurdere selv om han kan komme med noe bedre. Texterity ga meg en plattform hvor jeg betaler en fornuftig pris per utgave. MAO ingen utviklingskostnader. Det er helt avgjørende for en liten bedrift som ikke har en anelse om hvordan markedet vil utvikle seg. Er jeg forsiktig med pengene, så kanskje jeg klarer meg en god stund til. Hadde jeg hatt 1 mill i lån nå fordi noen skal ha det siste hotte som ingen har sett før, så hadde banken tatt huset mitt før sommeren. Vi er ikke akkurat der at golfaktørene i Norge kaster penger etter innholdsleverandørene. Spesielt ikke de som foreløpig har veldig få konkrete tall å vise til.
Alltid positivt med nye golfmagasiner, men jeg tror målgruppen din vurderer produktet ditt slik det fremstår og ikke i forhold til lommeboken din.

Hvilke avtaler du gjør, hvor mye penger du bruker, hva andre ting koster, hvilke programmer du benytter osv. betyr lite for sluttbrukeren. iGolf blir bedømt på lik linje med alt annet golfrelatert lesestoff; uansett hvem som står bak og hvordan produktet blir til.

Når det er sagt... håper det med tid og stunder blir kjempebra :-)
CharlieB
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 30 Aug 2010, 20:12
Hcp: 10.x
Hjemmeklubb: Fana GK

Re: iGolf

Post by CharlieB »

igolfnorge wrote:Sorry CharlieB, men jeg så ikke innlegg ditt før jeg skrev et nytt innlegg.
No worries, har vært opptatt med jobb og annet så jeg har ikke helt hengt med i svingene. Det er uansett ikke mulig å vite hva andre tenker eller skriver mens man selv er opptatt med å svare på ett innlegg :)

Jeg ser ikke bort fra at du har fått en haug nye engasjerte lesere på bakgrunn av det du har sagt her inne, skjønt neppe nok til å kjøpe den derre sydenturen riktig enda.
pkasnes
Rookie
Rookie
Posts: 45
Joined: 06 Aug 2010, 21:54
Hcp: 30
Hjemmeklubb: Grorud GK

iGolf

Post by pkasnes »

Hei.

Hvordan får man kjøpt nye utgaver av igolf. Jeg ser at det er noen nye utgaver tilgengelig i appen på ipaden min. Men hvordan får jeg lastet ned de nye utgavene.

Pål
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: iGolf

Post by furu »

Mars og April er gratis. Det skal holde at man velger dem. Du har dem tilgjengelig på toppen av siden? Du ser forsiden av magasinet? Hvis du velger "View" kan du bla gjennom sidene. Hvis ikke velger du artikkel direkte på forsiden. Er i hvert fall slik det fungerer på iPoden min.

Mai blir første betalingsutgaven. Så vidt jeg vet er det betalingsløsningen som har vært problemet.
Instagram @christianfuru
pkasnes
Rookie
Rookie
Posts: 45
Joined: 06 Aug 2010, 21:54
Hcp: 30
Hjemmeklubb: Grorud GK

iGolf

Post by pkasnes »

Ok, takk. Jeg har mars og april. Men trodde mai og juni var kommet. Får opp varsel om nytt stoff innimellom. Får vente da.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: iGolf

Post by furu »

Mai er klart men jeg tror det er hos App Store problemet ligger.
Instagram @christianfuru
igolfnorge
Rookie
Rookie
Posts: 14
Joined: 28 Apr 2011, 12:52
Hcp: 5,5
Hjemmeklubb: Mørk GK

Re: iGolf

Post by igolfnorge »

Furus beskrivelse er helt korrekt. Maiutgaven har vært klar i over en uke. Vanter bare på godkjennelse fra Apple. Håper mai utgaven kommer i innen tirsdag, men hvem vet...
Jobber nå med juniutgaven. Planen er at den slippes 20-21. Vil blant annet inneholde stor reportasje om Royal St. George´s - The Open-banen og andre baner i Kent. Også er Miklagard den store norske banesaken.
CharlieB
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 30 Aug 2010, 20:12
Hcp: 10.x
Hjemmeklubb: Fana GK

Re: iGolf

Post by CharlieB »

@igolfnorge noe ETA på Android utgaven?

Det er sikkert noe som ligger utenfor din kontroll, men antar at de som jobber med det har en dato de jobber mot?
igolfnorge
Rookie
Rookie
Posts: 14
Joined: 28 Apr 2011, 12:52
Hcp: 5,5
Hjemmeklubb: Mørk GK

Re: iGolf

Post by igolfnorge »

Tenk å hatt noen datoer å forholde seg til. Litt frustrerende akkurat nå. Magasinet bare ligger og venter. Må nå tilbake til det for å endre alle datoer som er lagt inn på konkurranser, etc. Leserne kan forøvrig vinne Nike SQ Machspeed og så sender jeg ut en ny konkurranse hvor man kan vinne lasermåleren til Leica. Ingen svarte da den var ute i den første utgaven av magasinet. Satser på bedre respons nå.

Kan egentlig lansere magasinet på Androide nå, men likevel går det ikke i og med at jeg skal skru på betalingsløsningen i Apple. For betalingsløsningen på Androide er nemlig ikke klar på en stund ennå.

Har noen her spilt Lübker i Danmark?
Post Reply