Vurderer å kjøpe nytt jernsett (gratis med pokerpenger =D )

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
Simmyr
Rookie
Rookie
Posts: 21
Joined: 23 May 2012, 21:03
Hjemmeklubb: Holtsmark
Location: Lier

Vurderer å kjøpe nytt jernsett (gratis med pokerpenger =D )

Post by Simmyr »

Jeg begynte først å spille i fjor, og er ikke kommet lengere enn 36 i hcp... Kjøpte et nybegynnersett fra Olyo for å prøve golf for første gang og ble selvfølgelig helt hekta =P Har allerede kjøpt ny driver og rescue (Taylormade burner 2.0 og RBZ)....

Nå hadde jeg ikke tenkt egentlig å kjøpe noe nytt jernsett på en stund, men så kjedet jeg meg litt her om dagen og satte inn litt penger på pokern.. Var lenge siden sist, men klarte å lure meg opp til en profitt på 1000 USD. Så med gratis penger så frister tanken å kjøpe et nytt jernsett siden det er så mye vintertilbud på nettet for tiden.... Jeg studerer i Polen så har aldri betalt moms på noe jeg har bestilt hit fra nettet, så tenker på å bestille fra www.golfonline.co.uk .

Jeg prøver å ikke spontankjøpe denne gangen som sist og tenkte jeg skulle høre om litt tips her inne. Hva burde jeg gå etter med mitt handicap (håper jo å forbedre det en del til sommeren). Er litt keen på enten noe Titelist eller muligens Taylormade Rocketbladez. Er dette helt umulige jern å spille med på mitt ræva handicap, eller er det mulig for meg å bruke de og fortsatt få en grei fremgang?

Jeg legger budsjettet på rundt 400-500£ (altså kun profitt fra pokeren, så vil ikke koste meg en krone.

Er dette helt tullete å gjøre, eller skal jeg bare kjøre på? Kunne jo alltids brukt pengene på strømregninger og øl, men er jo golfen som står mest i hodet for tiden :mrgreen:

Takker for innspill og tips!
Simmyr
Rookie
Rookie
Posts: 21
Joined: 23 May 2012, 21:03
Hjemmeklubb: Holtsmark
Location: Lier

Re: Vurderer å kjøpe nytt jernsett (gratis med pokerpenger =

Post by Simmyr »

http://www.golf.com/equipment/golf-maga ... 2012-irons