En sår visdomstann og en puck i trynet

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
Snowman
Guru
Guru
Posts: 3199
Joined: 02 Jan 2012, 13:51
Has thanked: 6 times
Been thanked: 64 times

En sår visdomstann og en puck i trynet

Post by Snowman »

I går ble jeg minnet om denne fra Rory i Honda Classic 2013, da han gikk av halvveis i andrerunden:

"I sincerely apologize. I have been suffering with a sore wisdom tooth, which is due to come out in the near future. It began bothering me again last night, so I relieved it with Advil. It was very painful again this morning, and I was simply unable to concentrate. It was really bothering me and had begun to affect my playing partners. I came here with every intention of defending my Honda Classic title. Even though my results haven't revealed it, I really felt like I was rounding a corner. This is one of my favorite tournaments of the year and I regret having to make the decision to withdraw, but it was one I had to make."

Hvorfor jeg kom på den? Fordi jeg var i Askerhallen og så Frisk slå Vålerenga 2-1, hvor det ble vist litt annen innstilling til vondt i tenna, eller vondt etter å ha mista tenna:

http://www.budstikka.no/Frisk_helt_fikk ... 42638.html
- Every performance is different. That's the beauty of it. (Van Morrison)
Fuglen
Rookie
Rookie
Posts: 15
Joined: 03 Mar 2015, 10:19
Hcp: 30+
Location: Oslo

Re: En sår visdomstann og en puck i trynet

Post by Fuglen »

En mellomting kanskje?
Freud
Guru
Guru
Posts: 2535
Joined: 20 Jun 2013, 14:27
Been thanked: 21 times

Re: En sår visdomstann og en puck i trynet

Post by Freud »

Det var vel et etterspill her, der Rory ble mistenkt for å bruke dette som en unnskyldning for å trekke seg?
Snowman
Guru
Guru
Posts: 3199
Joined: 02 Jan 2012, 13:51
Has thanked: 6 times
Been thanked: 64 times

Re: En sår visdomstann og en puck i trynet

Post by Snowman »

Joda, Rory fikk en del kjeft for den der. Og vel fortjent! De eneste skadene man bør gå ut for midt i en turneringsrunde, det er skader som eventuelt kan bli verre hvis man fortsetter. Man bør ikke bryte hvis det er mulig å fortsette uten å forverre skaden.
- Every performance is different. That's the beauty of it. (Van Morrison)
Post Reply