Åt skogen

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
User avatar
Gundersen
Guru
Guru
Posts: 1322
Joined: 26 Jun 2012, 12:27
Hcp: 14,7
Hjemmeklubb: Hauger
Been thanked: 1 time

Åt skogen

Post by Gundersen »

Startet sommerferien med å duffe på tee1 på Hauger forrige lørdag, runden stoppet der, neste stopp kiropraktor tre dager på rad. Spaniaavreise mandag, løen i ryggen t.o.m torsdag, våknet fredag med en rygg som føltes 30 år yngre. MEN, med det jeg trodde var krampe i baken, ble ganske så bevegelshemmet etter en joggetur fredag morgen. Resultat, isjiasnerven har slått seg i overkant vrang, så langt tre dager med sprøyter his legen, medisinert med alt fra antibetennelesesmedikamenter via smertestillende til valium. Konklusjon: dårlig med golf i Spania så langt. #perfektsommer
Plussiden, fått lest litt[GRINNING FACE WITH SMILING EYES][CLINKING BEER MUGS][CLINKING BEER MUGS][BEER MUG][WINE GLASS][COCKTAIL GLASS]
Pepper
Legende
Legende
Posts: 759
Joined: 02 Jan 2009, 16:07
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Åt skogen

Post by Pepper »

Høres ut som en bra oppladning til glimrende golfrunder i Norge etter Spania-turen! 8-) ;)
User avatar
jenstf
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 134
Joined: 29 Jul 2014, 20:17
Hcp: 29.7
Hjemmeklubb: Mørk GK
Location: Spydeberg

Re: Åt skogen

Post by jenstf »

Både jeg selv og andre jeg har møtt på golfbanen har fått en bedre rygg etter at vi begynte å spille golf, skal se en runde eller tre er bedre enn kiropraktoren ;)
  • Callaway FT Optiforce 460cc @ 12.5°
  • Callaway Big Bertha Alpha 815 2h @ 17°
  • Callaway X2 Hot 3h og 5h
  • Callaway X Hot 4h og 6h
  • Callaway X Hot 7i-pw
  • Callaway Mack Daddy 2 (52/56/60)
  • Odyssey Metal-X 2-Ball
User avatar
Gundersen
Guru
Guru
Posts: 1322
Joined: 26 Jun 2012, 12:27
Hcp: 14,7
Hjemmeklubb: Hauger
Been thanked: 1 time

Re: Åt skogen

Post by Gundersen »

Kjenner det begynner å løsne, satser på noen runder i løpet av de nærmeste syv dagene. Og ja, det er booket inn flere runder og turneringer når jeg kommer hjem, satser på at kroppen er på topp til den tid..
finno
Rookie
Rookie
Posts: 1
Joined: 18 Jul 2015, 17:32

Re: Åt skogen

Post by finno »

Jeg føler med deg. En kranglete rygg gir ingen god golfrunde.

Jeg har/hatt samme plage som deg, dvs. smerte i rumpe og lår. Trodde jeg hadde strekk på baksiden av lårene og at krampene i låret var pga. strekk.
Løsning for meg var kiropraktorbehandling og dette har etter 8 behandlinger fjernet problemet.
User avatar
Gundersen
Guru
Guru
Posts: 1322
Joined: 26 Jun 2012, 12:27
Hcp: 14,7
Hjemmeklubb: Hauger
Been thanked: 1 time

Re: Åt skogen

Post by Gundersen »

Nå etter snart 3 uker i Spania, har jeg fått spilt 2 x 9 hull med familien, samt en runde på Santana. Smertene er der hele tiden, kun graden som endres. Alt fra nesten bra, til søvnløse netter. Men igjen, mye kan løses med tequila og piller.
Lagt opp til et intensivt behandlingsopplegg når jeg kommer hjem. Slik at jeg blir skummel i Golfsnakk Invitational..
User avatar
GolfMickey
Guru
Guru
Posts: 3186
Joined: 17 Feb 2015, 23:24
Hcp: 13,4
Hjemmeklubb: Grorud GK
Location: Oslo
Has thanked: 5 times
Been thanked: 19 times

Re: Åt skogen

Post by GolfMickey »

håper du er 100% når vi slår ut på Hakadal :D
User avatar
Gundersen
Guru
Guru
Posts: 1322
Joined: 26 Jun 2012, 12:27
Hcp: 14,7
Hjemmeklubb: Hauger
Been thanked: 1 time

Re: Åt skogen

Post by Gundersen »

Takk for det. Må jo gå "all in" på eget arrangement.
Post Reply