Algarve Retardeds Disastermasters 2011

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
User avatar
veggiss
Guru
Guru
Posts: 3674
Joined: 04 Oct 2010, 23:10
Hjemmeklubb: Asker Golfklubb
Location: Asker

Re: Algarve Retardeds Disastermasters 2011

Post by veggiss »

trøyene var helt suverene. kjøpte to stk, både thermal og vanlig. utrolig behagelige å ha på, og varme og gode. skyhøy anbefaling fra meg.
Callaway Razr Fit 9°
Cobra AMP Cell 5-7 @ 18° Draw
Ping i20 4-UW
Ping Gorge 54° Custom, 58° TS
Mizuno MP T-10 64°
Ping Scottsdale Carefree
TaylorMade Lethal
User avatar
sumo
Guru
Guru
Posts: 1713
Joined: 07 Jul 2009, 23:30
Hcp: høyt nok
Hjemmeklubb: stranda GK - fjernmedlem
Location: tigerstaden

Re: Algarve Retardeds Disastermasters 2011

Post by sumo »

så bra :)

venter på en kortarmet som jeg har bestilt fra golfstoreeurope.com. de har tatt inn skins der nå :D
har en langermet 2XU trøye, som jeg er fornøyd med forutenom lengden på den. rett og slett litt for kort.
skins ser ut til og være mye lengre. me like.
skal bli deilig og bruke den korterma trøya under en golf pique. den skal og prøves på fornebu på rangen.
i bagen:
Taylormade M1
Taylormade M2 3W
Taylormade M2 5W
Mizuno JPX 850 4H
Callaway XR s300 5i - p
Taylormade ATV 50, 54 & 58
SC squareback
User avatar
veggiss
Guru
Guru
Posts: 3674
Joined: 04 Oct 2010, 23:10
Hjemmeklubb: Asker Golfklubb
Location: Asker

Re: Algarve Retardeds Disastermasters 2011

Post by veggiss »

det er ikke noe problem med lengden på de nei, de har dessuten en kant nederst som gjør at den sitter veldig bra.
Callaway Razr Fit 9°
Cobra AMP Cell 5-7 @ 18° Draw
Ping i20 4-UW
Ping Gorge 54° Custom, 58° TS
Mizuno MP T-10 64°
Ping Scottsdale Carefree
TaylorMade Lethal
User avatar
Yorkie
Guru
Guru
Posts: 1161
Joined: 25 Jan 2011, 17:02
Hcp: 13,2
Hjemmeklubb: Holtsmark
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Algarve Retardeds Disastermasters 2011

Post by Yorkie »

furu wrote:Har seriøst lyst til å flytte til Portugal så snart som mulig. Selv om Alto er en drittbane :lol:

Noe mer info om Faldo? Har den på listen min for neste besøk. Melder meg inn i golfklubb i Vilamoura som gir rabatt på alle Oceanico banene.
Har bilder fra alle hull fra tee, og kan scanne "baneguiden" altså det lille bildet på scorekortet og selve scorekortet så kan du planlegge litt (og det trengs på Faldo, slo nydelig hybrid rett vannhinder på to andreslag etter gode driver, to doble som kunne vært unngått med ett lite snev av hjernevirksomhet)
Min baneoversikt: http://www.flickr.com/photos/jannor" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Algarve Retardeds Disastermasters 2011

Post by furu »

Høres bra ut Yorkie :D Hvis du vil kan du lage en egen tråd under Golfbaner i utlandet. Tror Faldo fortjener en tråd.
Instagram @christianfuru
User avatar
Yorkie
Guru
Guru
Posts: 1161
Joined: 25 Jan 2011, 17:02
Hcp: 13,2
Hjemmeklubb: Holtsmark
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Algarve Retardeds Disastermasters 2011

Post by Yorkie »

Og forresten, takk til Veggiss for god parkering på hull 18. Etter nevnte hybrid i vannhindret droppa jeg, nappa opp ett 5-jern som jeg sporenstreks kant-shanka rett mot bilen som sto på veien til høyre ca 70 meter unna, og etter masse klakking lå den fint på veien under bilen ved høyre bakhjul :oops:
Min baneoversikt: http://www.flickr.com/photos/jannor" onclick="window.open(this.href);return false;
kevin
Guru
Guru
Posts: 17380
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 363 times

Re: Algarve Retardeds Disastermasters 2011

Post by kevin »

høres ut som det har vært en bra tur.

Kult at du har forvillet deg inn her Yorkie, regner med det dukker et og annet banebesøk referat her etterhvert. Er relativt mildt i skåne og noen baner har tilogmed åpnet, regner med du har fått med deg det:)
User avatar
Yorkie
Guru
Guru
Posts: 1161
Joined: 25 Jan 2011, 17:02
Hcp: 13,2
Hjemmeklubb: Holtsmark
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Algarve Retardeds Disastermasters 2011

Post by Yorkie »

furu wrote:Høres bra ut Yorkie :D Hvis du vil kan du lage en egen tråd under Golfbaner i utlandet. Tror Faldo fortjener en tråd.

Da var det gjort, blei mye roting. Ikke gikk det å lime inn bilder, ikke kunne jeg laste opp .doc filer, men en zippa word fil gikk greit :)
Min baneoversikt: http://www.flickr.com/photos/jannor" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Yorkie
Guru
Guru
Posts: 1161
Joined: 25 Jan 2011, 17:02
Hcp: 13,2
Hjemmeklubb: Holtsmark
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Algarve Retardeds Disastermasters 2011

Post by Yorkie »

Abstinensen etter SG blei for sterk Kevin, og ja, følger med på http://www.webbkameror.se/golfkameror/index.php hver dag:)
Men, det er jo ett stykke ned til Skåne da, så det drøyer vel litt til før det åpner noe innen normal kjøreavstand
Min baneoversikt: http://www.flickr.com/photos/jannor" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Algarve Retardeds Disastermasters 2011

Post by furu »

Yorkie wrote:Men, det er jo ett stykke ned til Skåne da, så det drøyer vel litt til før det åpner noe innen normal kjøreavstand
Ett stykke :?: Hva klager dere etter :lol: Vi på denne siden av fjellet er nærmere Shetland enn Sverige :lol: Bare tuller, dere er rett og slett veldig heldige.

Leste og så på bildene Yorkie. Takk.
Instagram @christianfuru
Post Reply