Friedman wrote:Hva er den generelle holdningen til stilen til Poulter (ikke spesifikt Arsenal-drakten)? Når noen trekker frem IP som et slags stilikon må jeg si at jeg ikke helt skjønner hvorfor. Personlig synes jeg han ser ut som en 70-gammel kjerring som skal på den lokale bingoen. Kremrosa bukser og douchebag-sveis...
Han gir seg selv friheter i klesveien, og liker å skille seg ut.
Jesper Parnevik var vel han som egentlig avfyrte startskuddet for litt mer kontroversielle klesstiler på golfbanen, om jeg ikke tar helt feil. Friske farger, utradisjonelle mønster og design, samt hatter var liksom en stor del av hans varemerke.
Driver: Taylormade R7 11,5
Woods: Callaway 3W og Ben Hogan 5W
Hybrid: Callaway Edge Tour 2H
Jern: Titleist 735 3-PW
Wedger: Callaway X-Tour 60, Titleist Vokey 52 og 56
Putter: Wilson Vizor
Var på Network Norway Golf Tour i Sandefjord igår og hørte på Henrik Bjørnstad og Fredrik Kracht før runden.
De snakket mye om golf og livet på turen etc.
Bjørnstad kunne fortelle at Sabbatini og Pulter er de minst likte spillerne på Touren.
Men han fortalte også at de trenger slike typer og ikke bare de A4 typene.
Var veldig interessant å høre historiene til Bjørstad og Kracht.
Et lite bilde av meg sammen med de. Nr. 2 fra venstre.
For større bilde klikk på linken: http://bildr.no/view/907090" onclick="window.open(this.href);return false;
oka wrote:
Bjørnstad kunne fortelle at Sabbatini og Pulter er de minst likte spillerne på Touren.
Men han fortalte også at de trenger slike typer og ikke bare de A4 typene.
Fikk ganske avsmak for Sabbatini etter oppførselen hans på Omega Mission Hills World Cup i 2009, gjorde ikke annet enn å kjefte og smelle på stakkars Goosen, virket som en fyr med personlighetsforstyrrelse.
Han har forsåvidt virket normal i intervju etter det.
Titleist AP-1 4i-PW
Yamato CPI-60 5w, 3w, SW
Taylormade Burner Superfast 2010
King Cobra TWS #5
Profound Dark Ace
Av en eller annen årsak liker jeg best spille i "vanlige" golfklær, da de ofte er designet for bevegelse og komfort i alle typer vær... Olabukse er ikke gunstig der det er varmt eller vått f.eks.
Det rareste jeg har sett (og tilfeldigvis det dummeste jeg har sett) på banen er en som hadde kledd på alle jernkøllene sine bittesmå sokker for å beskytte de. DET var teit det...
Obey your Beer! Alle på venstre side av green bør fløtte seg, her kommer en hooker...
I bæggen: Sjokomelk