Custom fitting på demodag

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
eivaan
Guru
Guru
Posts: 1072
Joined: 13 Nov 2011, 14:50
Hjemmeklubb: Bjaavann gk
Has thanked: 156 times
Been thanked: 85 times

Re: Custom fitting på demodag

Post by eivaan »

Merkelig tolkning..jeg mener jo det samme som deg..er du sikker på at din tolkning av det jeg skrev er riktig? Jeg mener at motivet for de fleste proer er hederlige, men at man må betale for fittingen og skaft etc..som de har i vareutvalget. Tror ikke noe på at de pusher sære ting for å tjene penger!!!
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Custom fitting på demodag

Post by Kaffekannen »

eivaan wrote:Merkelig tolkning..jeg mener jo det samme som deg..er du sikker på at din tolkning av det jeg skrev er riktig?
Nei, det kan vel være vanskelig på internettet

Sent from my GT-P3100 using Tapatalk 2
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
rifer
Rookie
Rookie
Posts: 33
Joined: 04 Dec 2012, 18:23
Hcp: Avhengig av dagsform
Hjemmeklubb: Hauger

Re: Custom fitting på demodag

Post by rifer »

Takker for svar her.
Utifra hva annet jeg leser om Tom på Losby virker det vel som om det egentlig bare er å ta turen dit for å være (relativt) sikker på kvaliteten.
User avatar
Zeph
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 169
Joined: 14 Mar 2011, 00:15
Hcp: 11

Re: Custom fitting på demodag

Post by Zeph »

Eg hadde jerntilpassing med Tom. No veit ikkje eg om han eventuelt prøvde å pushe noko, men eg endte opp med den kombinasjonen eg likte best. Du kan sjølvsagt sjå på Trackman, men følelsen du har i svingen er like viktig, og det er du som avgjer kva du skal kjøpe. Det er mogleg han lot vere å la meg prøve enkelte skaft eller køllehovud, det veit eg ikkje, men eg har ikkje inntrykk av det.

Det er naturlegvis lettare for ein som har spelt ei stund og er flinkare til å vurdere forskjellige køller og skaft. Ein nybyrjar har ikkje noko referanse og vil sannsynlegvis ende opp med det han blir anbefalt.
Post Reply