Bærebag

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Pepper
Legende
Legende
Posts: 759
Joined: 02 Jan 2009, 16:07
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Bærebag

Post by Pepper »

Golfstoreeurope sier nå at Mizuno Aerolite WP ikke er på lager allikevel selv om det står på nettsidene deres at den er det. Synd. Vi får se hvor lang tid det tar før de får bagen på lager igjen.
eivaan
Guru
Guru
Posts: 1072
Joined: 13 Nov 2011, 14:50
Hjemmeklubb: Bjaavann gk
Has thanked: 156 times
Been thanked: 85 times

Re: Bærebag

Post by eivaan »

Pepper wrote:Takk for info. Jeg var nok litt kjapp, for jeg så at de har butikk i Oslo rett etter min forrige post.

Lykke til med bagen! Den frister! Står nok mellom den og Mizuno Aerolite WP, vanntett vs en lomme ekstra og 14 rom på toppen.

Den har ikke 14 rom på toppen, kun 7...detter var grunnen til at jeg ikke kjøpte denne. Gikk for Sun Mountain og er veldig fornøyd :)
Pepper
Legende
Legende
Posts: 759
Joined: 02 Jan 2009, 16:07
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Bærebag

Post by Pepper »

Det jeg prøvde å formidle var at for meg stod det mellom en Sun Mountain med mange lommer og 14 deling på toppen og Mizuno Aerolite WP som ikke har 14 rom på toppen, men er vanntett. Jeg gikk for Mizuno, men lurer på når jeg får den.

Lykke til med din Sun Mountain.
Pepper
Legende
Legende
Posts: 759
Joined: 02 Jan 2009, 16:07
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Bærebag

Post by Pepper »

Nå har Mizuno bagen og en putter kommet, gleder meg til å prøve begge. Det gikk greit med bestllingen, ordren ekspedert raskt selv om de sa at varen ikke var på lager, og jeg fulgte ordren underveis frem til postkontoret mitt.

Butikken fungerte heldigvis greit for meg.
Post Reply