ET-kval 2014
ET-kval 2014
Får vel ha en liten samletråd for kvalet til europatouren. Det starter i dag i Østerrike og Skottland.
I Østerrike spiller Anders Engell og Kenneth Svanum på GC Schloss Ebreichsdorf. En par 72 bane på ca.6200m, beliggende i en slottspark
Det spilles 4 runder, med cut etter 3 runder. Ca.20% av feltet går videre til neste steg, og spillere innenfor 7 slag fra en stipulert kval.plass, klarer cut. Totalt er mer enn 800 spillere påmeldt kvalet.
Svanum gikk ut 08:10 lokal tid, mens Engell gikk ut 09:05 lokal tid.
Leaderboard.
I Skottland spiller Sondre Ronold på Roxburghe Golf Course
Ronold går ut 09:30 lokal tid
Leaderboard
Resultater er først klare når de er ferdig med rundene sine.
I Østerrike spiller Anders Engell og Kenneth Svanum på GC Schloss Ebreichsdorf. En par 72 bane på ca.6200m, beliggende i en slottspark
Det spilles 4 runder, med cut etter 3 runder. Ca.20% av feltet går videre til neste steg, og spillere innenfor 7 slag fra en stipulert kval.plass, klarer cut. Totalt er mer enn 800 spillere påmeldt kvalet.
Svanum gikk ut 08:10 lokal tid, mens Engell gikk ut 09:05 lokal tid.
Leaderboard.
I Skottland spiller Sondre Ronold på Roxburghe Golf Course
Ronold går ut 09:30 lokal tid
Leaderboard
Resultater er først klare når de er ferdig med rundene sine.
Re: ET-kval 2014
Litt dårligere av Ronold i dag, men ramler ikke ned mer enn til T14. Med en grei runde i morra klarer han avansement. Engell gikk på par i dag og, og er T18 nå. Han har ikke råd til en runde på par i morra, må nok litt under. Svanum er ute av det, ligger altfor langt bak
I morgen, tirsdag, skal flere norske i aksjon.
England:
Peter Kaensche spiller kvalet på Wychwood park
Tyskland:
Christian Aronsen og en som heter Thomas Findeisen skal spille her. Sistnevnte står med norsk flagg, men jeg har aldri hørt om han.
De spiller på Fleesensee
England:
Peter Kaensche spiller kvalet på Wychwood park
Tyskland:
Christian Aronsen og en som heter Thomas Findeisen skal spille her. Sistnevnte står med norsk flagg, men jeg har aldri hørt om han.
De spiller på Fleesensee
Ingen stor start for Aronsen, gikk på +2. Ligger på T30 foreløpig, men det er mange igjen ute på banen. Det ledes på -6.
Kaensche gikk på +7 i England, der ledes det foreløpig på -2.
Kaensche gikk på +7 i England, der ledes det foreløpig på -2.
Aronsen gikk videre i forrige uke.
I morgen er det Stian Wiik Hansen fra Grønmo som skal i ilden. Det spilles på Ribagolfe i Lisboa, Portugal.
Leaderboard
I morgen er det Stian Wiik Hansen fra Grønmo som skal i ilden. Det spilles på Ribagolfe i Lisboa, Portugal.
Leaderboard
Litt ved siden av... Hvem som helst kan melde seg på ET kvalikken ? Pro eller HCP 0
Strengt tatt kunne jeg ha meldt meg på.. hvis jeg skifter status fra am til pro. Bare for moro skyld altså
Strengt tatt kunne jeg ha meldt meg på.. hvis jeg skifter status fra am til pro. Bare for moro skyld altså
- Keyser
- Guru
- Hcp: 5-6-7-ish
- Hjemmeklubb: Bjørnefjorden
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 38 times
Ser ut som om man må være scratch-spiller, og hoste opp 1650 eurozoider....
Søknadskjema
Søknadskjema
</Keyser>
Pro overstyrer hcp etter hva jeg har skjønt. Var hvertfall slik tidligere
1600 euro, dagslønn
1600 euro, dagslønn
-
- Legende
- Hcp: 9,4
- Hjemmeklubb: Fana
Imponerende! Du har altså netto 3mill norske kroner i året. Blir en stund til jeg er der.Pepto wrote:Pro overstyrer hcp etter hva jeg har skjønt. Var hvertfall slik tidligere
1600 euro, dagslønn
Grei start av de norske som spiller 2.steg i kvalet denne uka. Aronsen gikk på +2 og ligger litt etter, men ikke ute av det på Valle Romano. Børsheim gikk på -2 på Las Colinas og er T18. Tage er -1 på Lumine, og T27
Tage var fornøyd. http://www.eiriktage.com/
Tage var fornøyd. http://www.eiriktage.com/
Bra runde av Tage i dag, -2 og er T20 nå. Børsheim +1 og falt til T21. Aronsen gikk på +1 og falt til T63. Skal godt gjøres å gå videre for han nå
Tage er i go'lune http://www.eiriktage.com/
Tage er i go'lune http://www.eiriktage.com/