+1kevin wrote:McIlroy er sjefen
Ubestridte sjefen i lang tid fremover!
+1kevin wrote:McIlroy er sjefen
Men det var lurt av ham å snakke seg bort fra det med Tiger og Nicklaus, ved i stedet å snakke om Seve og Faldo først, for det med flest majors blant europeere er et nærere mål, som er mer tydelig i siktet foreløpig.Golffreak wrote:... Ikke minst på track med like mange majors som Tiger og Nicklaus på samme alder...
Han oser sjef lang vei nå! Slik beskriver ESPN hvordan det var rundt ham selv på det tidspunktet i sisterunden da han hadde gitt fra seg ledelsen, da gruppene pga forsinkelse foran møtte hverandre på 6.tee:Freud wrote:Etter min vurdering av dette begrepet kreves det noe mer enn bare å være den beste golfspilleren, for å være sjefen på banen.
Han må ha autoritet, sjarm, en viss alder og ha vært flere år i toppen. Og ikke minst det å slå "de umulige slagene". Jeg synes ikke Rory tilfredsstiller disse kravene. Han er ikke "sjef" i mine øyne. Må liksom bli kvitt guttestempelet først.
Dette er bare piss Freud..Freud wrote: Og ikke minst det å slå "de umulige slagene". Jeg synes ikke Rory tilfredsstiller disse kravene. Han er ikke "sjef" i mine øyne. Må liksom bli kvitt guttestempelet først.