Hei folkens!
Mange gode og gamle debattanter og onkler her!
Jeg har visst blitt bedt om å svare på noen innlegg her. Det er bare å sende en mail eller ringe hvis noen lurer. Jeg har ikke så lett for å høre de som roper her.
Tanken bak den nye versjonen av Scangolf er ikke første og fremst å dra igang et nytt forum. Forumet på Scangolf er der for å tilby en ekstra mulighet for å utveklse meninger og erfaringer.
Den forsiden som ligger der idag skal ikke ligge slik lenge. Det ble prioritert å gjøre det på denne måte slik at de som vil legge inn runder kunne gjøre dette før alt var ferdig. Å ha en frontside med påkrevd login for å se f.eks. banerapporter er selvsagt ingen god ide.
Når det gjelder forumet, vil dette ligge åpent for alle til å lese, men som i dette forumet, blir det registreing av epost og passord for å lagre innlegg. Og ja - du kan bruke et nickname hvis du vil gjemme deg bak innleggene. De som allerede har logget seg inn på Scangolf har kanskje lest en forklaring som ligger der ang. dette.
Tanken med Scangolf er å ha en tjeneste hvor man kan dele alle sine opplevelser rundt sin golf med andre. I golf er det mange interesseområder.
Uten å greie ut om hele konseptet her, oppforder jeg bare til å følge med på hva som skjer mtp oppdatering og nye funksjoner.
Vennligst ikke dra for raske slutninger enda. Dette er en liten begynnelse på noe som skal utvides hele tiden.
Vi har flere klubber i ryggen som bruker Clubsite CMS. Tanken er å integerere alt i et og samme konsept. Dette er også diskutert med flere av klubbene. Det handler om informasjonsflyt.
Tror meg - det kommer en del interessant ting fremover som mange garantert vil like
Det er helt sikkert noen som ikke vil like det også, men slik er det jo alltid.
En ting til: Det nevnes app'er etc. Jeg vil ikke love alt fra startgropa, men jeg ser det står notert på arket her. "Husk å lage en app også!"
Gunnar Bull: Vi kjenner hverandre litt - vi har spilt golf sammen. At jeg noen gang har nevnt at dette er en hobby, kan jeg ikke huske. Ja, Scangolf er et knøttlite firma, men har mange å kaste ball med etter 20 år og har også levert en god del tjenster og produkter i både Norge og Sverige. 50% golf og 50% andre ting...
Happy golfing!
Jarle M