ET 2020
Re: ET 2020
Dansken Rasmus Højgaard vant på Mauritius, etter omspill mot Rozner og Paratore. Han viste glitrende spill i alle tre omspillshull (hull 18 x 3), med h.h.vis birdie, birdie og eagle! En coming man, eller et blaff?
Uansett et meget svakt ET-felt, men det vil ikke historien og statistikkene si noe om.
Uansett et meget svakt ET-felt, men det vil ikke historien og statistikkene si noe om.
De 18 år gamle danske tvillingene har lenge vært veldig lovende, men at Rasmus skulle vinne allerede i sin femte turnering og som neste yngste vinner noensinne, det var litt overraskende.
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
Ingen av de norske er påmeldt til SA Open, som de hadde kommet med i.
Adam Scott vant i Australia. Rart å tenke på at han ikke hadde vunnet noe på nesten 4 år. Flere av spillerne som ikke har full kategori benyttet sjansen bra og tok mange viktige R2D poeng. Easton, Kim og ikke minst Min Woo Lee som ble nr.3
Adam Scott vant i Australia. Rart å tenke på at han ikke hadde vunnet noe på nesten 4 år. Flere av spillerne som ikke har full kategori benyttet sjansen bra og tok mange viktige R2D poeng. Easton, Kim og ikke minst Min Woo Lee som ble nr.3
-
- Forumavhengig
- Hcp: ~
- Hjemmeklubb: Sandnes GK
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 5 times
Prestasjonene der kan ha mye å si for sesongen videre. Hvis han gjør det bra nok til at han ligger på R2D topp-10 en uke etter de to turneringene (etter Saudi-Arabia), da kommer han inn i WGC-turneringen i Mexico via ET.
Jeg vurderer sjansen for å komme inn i WGC-turneringen ET-veien som større enn å klare det via verdensrankingen. Og han er jo en spiller vi gjerne vil se i WGCs og majors dette året.
Jeg vurderer sjansen for å komme inn i WGC-turneringen ET-veien som større enn å klare det via verdensrankingen. Og han er jo en spiller vi gjerne vil se i WGCs og majors dette året.
- Every performance is different. That's the beauty of it. (Van Morrison)
Hovland spiller der på invitasjon. Startfeltet er meget sterkt, inkl. flere PGA-spillere. Jeg har ingen tro på at Hovland klarer top10.
-
- Legende
- Hcp: single
- Hjemmeklubb: Bjørnefjorden GK
- Has thanked: 128 times
- Been thanked: 162 times
Noe annet ville også vært sjokkerende
Nå spiller også Hovland på PGA-touren, så det at et par kollegaer derfra tar turen har lite å si. Innsatsen på Wentworth viser jo at Viktor har alle muligheter til å hevde seg i selv de aller sterkeste feltene på Europatouren, så topp 10 er definitivt mulig. Det eneste jeg ser på som en liten ulempe er at det er lenge siden han har spilt turnering. Det blir gøy med nordmenn i feltene i tv-sendingene igjen!
-
- Site Admin
- Has thanked: 92 times
- Been thanked: 35 times
Ser ut som Hovland deltar på eventen "Hero Challenge" i kveld sammen med Brooks Koepka, Bernd Wiesberger, Matthew Fitzpatrick, Louis Oosthuizen og Danny Willett!
Sending på Viaplay fra 15:30 - 17:00.
Info:
https://www.europeantour.com/european-t ... challenge/
Tidligere event:
https://www.youtube.com/watch?v=B-zDEcJNbMs
Sending på Viaplay fra 15:30 - 17:00.
Info:
https://www.europeantour.com/european-t ... challenge/
Tidligere event:
https://www.youtube.com/watch?v=B-zDEcJNbMs
-
- Guru
- Hjemmeklubb: Bjaavann gk
- Has thanked: 156 times
- Been thanked: 85 times
Kan vi drømme om topp 10 i helga! Gøy blir d uanset...sesongen kicker lissom i gang nu. Døgnet blir lengre og kriblingen begynner, fint med lit flere og bedre turneringer å se på....Good times!
46-årige Lee Westwood vant i Abu Dhabi! En sympatisk spiller som jeg alltid har likt. Han har over 20 seire på ET og 2 på PGA. Han sliter med imaget "den beste spiller som aldri har vunnet en major". Den tittelen delte han inntil i fjor med Garcia.
Denne uken er det ET i Dubai, med et sterkt felt, dog uten Westwood. Hovland deltar, på invitasjon. Turneringen vises på Viasat Golf.
Denne uken er det ET i Dubai, med et sterkt felt, dog uten Westwood. Hovland deltar, på invitasjon. Turneringen vises på Viasat Golf.
Appendix: det er antallet spilte majors som også har gitt Westwood (og Garcia) det imaget. Westwood har spilt majors over 60 ganger!