Jakten på sesongen 2011
Re: Jakten på sesongen 2011
Samme på Tyrifjord, blir bra når de nå får satt i gang vedlikeholdet som normalt nå på tirsdag og klippet bl.a. fairwayene Er uansett knallfornøyd med fire runder i påsken!
Callaway Razr Fit 9°
Cobra AMP Cell 5-7 @ 18° Draw
Ping i20 4-UW
Ping Gorge 54° Custom, 58° TS
Mizuno MP T-10 64°
Ping Scottsdale Carefree
TaylorMade Lethal
Cobra AMP Cell 5-7 @ 18° Draw
Ping i20 4-UW
Ping Gorge 54° Custom, 58° TS
Mizuno MP T-10 64°
Ping Scottsdale Carefree
TaylorMade Lethal
- Smilende Sam
- Guru
- Hcp: 16
- Hjemmeklubb: Stavanger
Klippingen starter visstnok snart. Baneåpningen kom litt brått på og de har vært varsomme med å gamble med klipping pga at aprilværet kan være ustadig.....sumo wrote:helt enig, sam. forholdene på østlandet om dagen er upåklagelig bra. lover veldig godt for sesongen.
spilte mikla igjen idag. greenene er grønne og flotte, men nå syntes jeg gresset begynner og bli vel langt. de er betydelig tregere nå enn sist gang jeg spilte - for tre dager siden.
Sensur er som blindtarmen: Når den er uvirksom, er den unyttig, og når den er virksom, er den livsfarlig. - Maurice Edelmann
Har spilt Atlungstad hver dag siden åpningen 29/4 .Har aldrig sett bedre ut på våren helt knall. :
Driver : Cobra
Hybrid :Cobra 18` 25`
Jern : Ping G 15
Putter : Odyssey Two-ball putter
Hybrid :Cobra 18` 25`
Jern : Ping G 15
Putter : Odyssey Two-ball putter
-
- Guru
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 10 times
Smilende Sam wrote:Klippingen starter visstnok snart. Baneåpningen kom litt brått på og de har vært varsomme med å gamble med klipping pga at aprilværet kan være ustadig.....sumo wrote:helt enig, sam. forholdene på østlandet om dagen er upåklagelig bra. lover veldig godt for sesongen.
spilte mikla igjen idag. greenene er grønne og flotte, men nå syntes jeg gresset begynner og bli vel langt. de er betydelig tregere nå enn sist gang jeg spilte - for tre dager siden.
Klippingen er i gang, men de har lite utstyr pga at de fleste maskiner skulle på oppgradering. Og plutselig var det sesongstart lizzom.... Men når maskinene er klare, så blir det full pakke, ned mot 3 mm og fartfartfart!