European Tour 2011
Re: European Tour 2011
Fint twitter av Poulter: "I can safely say my head was firmly wedged up my arse on the front 9. But Terry managed to unplug it for the back 9. Level par result."
Callaway Razr Fit 9°
Cobra AMP Cell 5-7 @ 18° Draw
Ping i20 4-UW
Ping Gorge 54° Custom, 58° TS
Mizuno MP T-10 64°
Ping Scottsdale Carefree
TaylorMade Lethal
Ping i20 4-UW
Mizuno MP T-10 64°
Ping Scottsdale Carefree
TaylorMade Lethal
jeg så det...hehehe
Callaway Razr Fit 9°
Ping i20 4-UW
Mizuno MP T-10 64°
Ping Scottsdale Carefree
TaylorMade Lethal
Ping i20 4-UW
Mizuno MP T-10 64°
Ping Scottsdale Carefree
TaylorMade Lethal
lite tips.. til de som ikke har tilgang til sky eller ikke gidder å bruke streams fra myp2p.eu så gå til denne siden og last den programmet.. jeg tror den 18. versjonen er best. der får dere veldig god streams på sky+andre sportskanaler..
http://tiiveni.webs.com/downloads.htm
eller sjekk ut denne siden hvis du ikke ønsker å laste ned programmet.. http://hackedcabletv.com/
synd at the golf channel er slettet ifra veetle.. ikke like lett å få abbonnert på den kanalen i norge...
http://tiiveni.webs.com/downloads.htm
eller sjekk ut denne siden hvis du ikke ønsker å laste ned programmet.. http://hackedcabletv.com/
synd at the golf channel er slettet ifra veetle.. ikke like lett å få abbonnert på den kanalen i norge...
- furu
- Guru
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 42 times
Kun ni spillere gikk under par i dag. Goosen leder med -3.
Hadde troen - og håpet på - Edfors og Olesen i dag. De gikk på henholdsvis +8 og +6.......
Hadde troen - og håpet på - Edfors og Olesen i dag. De gikk på henholdsvis +8 og +6.......
Instagram @christianfuru
det blåste hatter og høy iflg Flatland i dag
Derav de høye scorene. Daly begynte på backnine og gikk -1 der, men gikk +6 på front og ligger et stykke nede, sammen med ganske mange toppspillere.
Goosen er en merkelig fyr, han spiller avogtil noen utrolige runder når forholdene er umulige.
Derav de høye scorene. Daly begynte på backnine og gikk -1 der, men gikk +6 på front og ligger et stykke nede, sammen med ganske mange toppspillere.
Goosen er en merkelig fyr, han spiller avogtil noen utrolige runder når forholdene er umulige.
John Daly i dag:
ogup early this morning, some tough & brutal conditions for us here--takes a lot out of u mentally & physically--only 8 guys under par? whoa
Stenson er -5 etter 14 i dag, det er desidert best sålangtlike they say "when the wind blows--fly a kite?" oh wait no, it's let's play golf LOL ---my pants made a nice kite today!
Virker som det er litt bedre forhold i dag, så skal bli moro å se hvor mye Kaymer kan klatre!
Nickent 4dx 9* ust v2 stiff
Nike Slingshot HL 5-pw
Hybrid Nike slingshot Hl 3 og 4
Adams wedger 52*, 56* og 60*
Ping b60 IWI
Nike Slingshot HL 5-pw
Ping b60 IWI
Westwood ser ikke ut til å gjøre en knalljobb han heller, men Kaymer går jo riktig vei. Og Daly er på -4 i dag. Virker som om det er ganske vanskelige forhold fortsatt?
Nike Slingshot HL 5-pw
Ping b60 IWI
Nike Slingshot HL 5-pw
Ping b60 IWI
Viasat golf ligger endel etter og så nettopp Stenson på siste hullet. Slo i vannet og droppa, chippa alt for kort og ble forbanna. Slengte kølla over skulderen og 10m ut i vannet....
Den regner jeg med at kommer på nettet ganske fort! Nok en diskusjon om usportslig oppførsel, selv om jeg skjønner han VELDIG godt.. Har ikke gått så langt som til køller men..
Nike Slingshot HL 5-pw
Ping b60 IWI
Nike Slingshot HL 5-pw
Ping b60 IWI
- furu
- Guru
Westwood misset cuten. Er ikke i vater for tiden, spiller til tider meget dårlig. Andre kjente som misser cuten er Anders Hansen, Martin, Gonzo, Wood, Noren, Noh, Stenson, Rhys Davies og faktisk også forrige ukes vinner Paul Casey
Mange mer eller mindre ukjente i toppen. Brier leder (sprekker sikkert) og vi finner Fichardt, Dubuisson, O'Hara og Benson i toppen.
Har ikke fått med meg mer enn noen minutter av sendingene. Familien får skylden for det........skjønner ikke hvorfor de skal prioriteres framfor golf i ørkenen
Mange mer eller mindre ukjente i toppen. Brier leder (sprekker sikkert) og vi finner Fichardt, Dubuisson, O'Hara og Benson i toppen.
Har ikke fått med meg mer enn noen minutter av sendingene. Familien får skylden for det........skjønner ikke hvorfor de skal prioriteres framfor golf i ørkenen
Instagram @christianfuru
- furu
- Guru
Hadde klikket fullstendig for meg. Husker jeg satt en natt og skulle se turnering på PGA. Svart skjerm - tror både de og jeg kan være glad for at kundeservice hadde stengt for dagen Hører med til historien at bildet kom tilbake etter 30 minutter.kevin wrote:Hos meg ramla Viasat golf ut i dag....du kan tro jeg var snill med Canal Digital
Men det kom tilbake i ettermiddag
Instagram @christianfuru
Dere som har Viasat Golf, prøv å skift til svensk kommentator. Svensken virker å få betalt for å si færrest mulig ord. I tillegg kommenterer han alt 20 sekunder etter det skjer. Takke meg til Flatland
No laying up
Han svenske var ikke den beste i mine ører i allefall, syns han utrolig søvndyssende.
Nike Slingshot HL 5-pw
Ping b60 IWI
Nike Slingshot HL 5-pw
Ping b60 IWI