Tour Striker

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Tour Striker

Post by furu »

Tour Striker fortjener en egen tråd. Vi har diskutert denne mange forskjellige steder, nå samler vi det heller i denne.

Jeg fikk min Tour Striker Pro 7i i regular flex i dag :D La meg bare si med en gang at dette kan være en ydmykende opplevelse. Pensjonistene på Fana så rart på meg når jeg toppet ball etter ball ned i dammen :lol: Etter litt tilvenning gikk det veldig bra. Fikk utrolig fin ballbane og lange slag. Klarte ikke helt å overføre det til de vanlige køllene mine men det kommer etter hvert. Dagen i dag var mest prøving og feiling.

Noen andre som vurderer kjøpe en Tour Striker? Dere i Bergen kan gjerne teste min hvis vi treffes på rangen.

Instagram @christianfuru
User avatar
norrbaggen
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 462
Joined: 22 Jan 2009, 23:29
Has thanked: 20 times
Been thanked: 8 times

Re: Tour Striker

Post by norrbaggen »

Bra att du köpte pro varianten.

Jag har köpt wedgen också men ikke prövd den enda.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Tour Striker

Post by furu »

Hadde med TS på rangen nå i kveld. Måtte kjøre litt puttertesting men fikk også noen andre til å prøve TS. Resultatene var overraskende bra. De som prøvde den fikk umiddelbare resultat. Ikke noe revolusjonerende men små forbedringer. Jeg regner med at bruk over lengre perioder vil gjøre enda større utslag.

Forresten overraskende få som har hørt om TS. Har vi for lite fokus på hjelpemidler til trening? Er kanskje fordi det finnes så utrolig mye der ute. Alle her på forumet må skrive ned sine erfaringer med alt de har prøvd - Thumb Caddie, Swingyde, Tour Striker osv.
Instagram @christianfuru
AkE
Guru
Guru
Posts: 1059
Joined: 25 Jan 2010, 18:25
Hcp: 19,7
Location: Råde

Re: Tour Striker

Post by AkE »

Kanskje en egen underavdeling for treningshjelpemidler?
Nickent 4dx 9* ust v2 stiff
Nike Slingshot HL 5-pw
Hybrid Nike slingshot Hl 3 og 4
Adams wedger 52*, 56* og 60*
Ping b60 IWI
User avatar
norrbaggen
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 462
Joined: 22 Jan 2009, 23:29
Has thanked: 20 times
Been thanked: 8 times

Re: Tour Striker

Post by norrbaggen »

Ett bra komplement till alla som har Tour Striker är The Pure Ball Striker. Hjälper att känna "lagen".
User avatar
DuffyDuck
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 370
Joined: 09 Feb 2011, 19:31
Hcp: 9.6

Re: Tour Striker

Post by DuffyDuck »

Så ikke denne tråden :D

Da var en stk TSP på vei fra det promised land. Havnet på 127 dollar, inkl frakt.

Gikk for 7jernet i stiff flex.

Veldig spent på å få testet ut dette, da mitt venstre håndledd kollapser ved impact til tider.

Håper det ikke blir for mye hype rundt dette produktet, om det viser seg at det funker :D
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Tour Striker

Post by furu »

Har nå lånt TS bort til mange på rangen. Alle tenker først at denne må være nesten umulig å slå med :D Og alle liker den - absolutt alle.

Jeg skal prøve litt forskjellige framgangsmåter de neste 14 dagene. Noen økter skal jeg starte med TS og slå 20-30 baller på rad. Etter det går jeg over til vanlige køller. Andre økter starter jeg som vanlig og slår 2-3 baller innimellom med TS. Skal se hva som fungerer best.
Instagram @christianfuru
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Tour Striker

Post by furu »

Presterte å få kjeft av proen på Fana i dag :lol: En av juniorene som pleier å prøve en kølle eller tre når jeg har med noe nytt på rangen slå tre slag med TS. Proen så dette og var straks på plass og informerte at denne ikke fungerer og at han aldri måtte bruke den. Det ville bare ødelegge det gode arbeidet de holdt på med. Han ville absolutt ikke at han skulle jobbe med å få hendene foran ballen.

Det hører med til historien at han aldri har prøvd TS og ikke hadde hørt om den før jeg viste den til ham for to uker siden.

Jeg har slitt voldsomt i det siste. Fysisk nedbrutt og med en liten strekkskade - det er ikke spesielt gøy om dagen. Drar fram TS fra bagen og blir virkelig påminnet om at de slagene som ser ok ut faktisk er ganske tynne treff med garantert mye flipp. Jeg syns den funker veldig bra.
Instagram @christianfuru
Post Reply