PGA Tour 2011

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
User avatar
Smilende Sam
Guru
Guru
Posts: 1517
Joined: 24 Jan 2009, 15:01
Hcp: 16
Hjemmeklubb: Stavanger
Location: Hafrsfjord
Contact:

Re: PGA Tour 2011

Post by Smilende Sam »

Hadde vært moro om BMI taperen Pettersson hadde tatt dette hjem
Sensur er som blindtarmen: Når den er uvirksom, er den unyttig, og når den er virksom, er den livsfarlig. - Maurice Edelmann
kevin
Guru
Guru
Posts: 17379
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 363 times

Re: PGA Tour 2011

Post by kevin »

Mye golf igjen, men Calle startet ikke spesielt bra i dag med sine +3. Synd jeg hadde han på laget mitt :x

Forrige ukes vinner, Baddeley, gikk også på +3.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: PGA Tour 2011

Post by furu »

Vegas +3
Petterson +3

Begge på laget mitt :D Skuffende av Vegas.
Instagram @christianfuru
kevin
Guru
Guru
Posts: 17379
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 363 times

Re: PGA Tour 2011

Post by kevin »

Chris Stroud har gått på -8 i dag allerede. Vegas imponerer også med sine -6 etter 17 :D
User avatar
Smilende Sam
Guru
Guru
Posts: 1517
Joined: 24 Jan 2009, 15:01
Hcp: 16
Hjemmeklubb: Stavanger
Location: Hafrsfjord
Contact:

Re: PGA Tour 2011

Post by Smilende Sam »

Vegas sitter på Fantasy benken min...trist
Sensur er som blindtarmen: Når den er uvirksom, er den unyttig, og når den er virksom, er den livsfarlig. - Maurice Edelmann
kevin
Guru
Guru
Posts: 17379
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 363 times

Re: PGA Tour 2011

Post by kevin »

Ble ikke tid til noen turneringstråd denne uka, men det spilles på PGA National og det er Honda classic

Spencer Levin leder sålangt i dag, han har imponert hittil i sesongen. Tøffe forhold i dag,mye høye scorer. Sterkt startfelt denne uka også siden mange av europeerne ble over i USA etter WGC sist, men forrige ukes vinner Luke Donald har ikke åpnet storveis med sine +3. Westwood litt bedre med en runde på par.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: PGA Tour 2011

Post by furu »

Levin leder fremdeles. Blåser noe voldsomt til tider, utrolig vanskelige forhold.

Dette med Levin som nå leder etter å ha tapt omspillet i Mayakoba Classic mot Wagner ---- er det bare meg eller skjer det ganske ofte at en spiller som er så vanvittig nært suksess den ene uken ligger helt i toppen neste uke? Det er vel ikke tilfeldig at noen av dere på Fantasy har valgt Levin? Jeg var litt usikker på ham fordi han rett og slett virket så utrolig nedbrutt når han tapte omspillet. Han misset utslaget og etter det hang han med hodet til bogeyputten var satt.
Instagram @christianfuru
User avatar
Boris
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 167
Joined: 02 Aug 2010, 18:27
Hcp: 23,7

Re: PGA Tour 2011

Post by Boris »

Jeg droppa nettopp fordi han var helt i toppen forrige uke iallefall.

Det kan kanskje bli ungsauen Nick Price sin helg dette? Ligger på delt niende etter første dag :D
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: PGA Tour 2011

Post by furu »

50+ baller i vannet i Bear Trap? Var i hvert fall 48 sist jeg så et tall på det. Helt utrolig. De slo 3i på par 3 184 yards. Yang var selvsagt ute med hybriden :D Han har tross alt tre av dem i bagen.
Instagram @christianfuru
kevin
Guru
Guru
Posts: 17379
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 363 times

Re: PGA Tour 2011

Post by kevin »

59 baller i vannet ble det visst i går ! Skikkelig tøffe forhold med regn og vind. Forstod det slik at været ikke skulle bli strålende i helgen heller.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: PGA Tour 2011

Post by furu »

Superrunde på Sabbatini i dag med -6! Ingen andre som er i nærheten foreløpig. Dufner gikk på -3. Nå har ettermiddagsgjengen nettopp startet men været er vanligvis ikke bedre om ettermiddagen.

Mike Weir er ferdig med begge sine runder ----- på +22 :!: :shock: Greit at han er helt ute av det for tiden men det er jo sinnsykt.
Andre som er ferdige;
Ikeda +15
Slocum +20
Imada +10
Singh +9

Cuten går for øyeblikket på +5. Ligner mer US Open enn vanlig PGA turnering.

Rollins, Snedeker og DiMarco har trukket seg.

Høydepunkt fra gårsdagens runde


Det er nå tillatt med mobiltelefoner på turneringer. Et lite innslag om det.

En liten kuriositet der er at Daly nylig saksøkte Honda Classic fordi en kvinne tok bilde av ham i en turnering for noen år siden. Han hevder å ha fått en ryggskade fordi bildet ble tatt mens han svingte og han måtte brått avbryte svingen. Han krever $15.000 og får ingen sympati fra noen som helst i USA.

God dag for Slocum i går? Sjekk dette utslaget på #15!!
Instagram @christianfuru
User avatar
Boris
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 167
Joined: 02 Aug 2010, 18:27
Hcp: 23,7

Re: PGA Tour 2011

Post by Boris »

Westwood begynner å spille som #1 når han ikke er det mer og tar #1 tilbake?
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: PGA Tour 2011

Post by furu »

Westwood fikk riktig nok en bogey nå men har en bra runde i dag. Par i går var også bra. Han er vel ikke typen som lar seg påvirke av presset ved å være #1. Han har rett og slett vært i drittdårlig form. Jeg tror også at alt oppstyr rundt kommentarer om at McIlroy ikke ble Rookie of the Year på PGA og at han velger ET framfor PGA kan ha påvirket ham mer enn presset på golfbanen. Han engasjerer seg mye i prat online med fans og spillere. Kanskje det har sneket seg noen negative tanker inn i hodet?

Forholdene er litt lettere i dag men ikke mye. De viser litt Ricky Barnes nå. Jeg liker ham bedre enn jeg gjorde før. Enkel og kraftfull - en golfer vi kjenner oss igjen i :D
Instagram @christianfuru
User avatar
Friedman
Legende
Legende
Posts: 729
Joined: 24 Aug 2010, 13:24
Location: Oslo

Re: PGA Tour 2011

Post by Friedman »

Hva i svarte er det som skjer med Adam Scott, Villegas og Mike Weir?

Scott: +19
Villegas: +15
Weir:+22

Blir latterlig med det imaget til Villegas, når spillet ikke står i stil. Ser så sinnsykt dumt ut når han poser og flexer muskler etter slagene.
No laying up
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: PGA Tour 2011

Post by furu »

Weir er fullstendig på trynet for tiden. Og har vært det lenge. Helt håpløst. Folk stiller spørsmål ved om han i det hele tatt kan klare å komme tilbake, så dårlig spillere han.

Scott - med kosteskaftputter :lol: Unnskyld at jeg sier det, men det ser så j**** dumt ut. En av verdens beste golfsvinger og "ball strikere" må da virkelig klare å trene litt på putting. Eller har han aldri gjort det og bare gitt opp? Sinnsyk runde i dag.

Villegas skjønner jeg ikke. Disket på Hawaii, missed cut i Sony Open, trakk seg i Phoenix, 33 i WGC Match Play, 44 i Farmers Insurance. Herlig sesong så langt!
Instagram @christianfuru
User avatar
Friedman
Legende
Legende
Posts: 729
Joined: 24 Aug 2010, 13:24
Location: Oslo

Re: PGA Tour 2011

Post by Friedman »

Han har en pen sving, men den har ikke akkurat levd opp til hypen.

Skal jeg være helt ærlig tror jeg Adam Scott sier seg fornøyd med å vinne hvert fjerde år. Han tjener nok uansett til å leve livet. Litt surfing, ferie og vakre kvinner.

Edit: Greenene ser ikke bra ut?
No laying up
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: PGA Tour 2011

Post by furu »

Var uvanlig mye hopp og sprett på puttene i går. Virker ikke å være spesielt raske.

Tapatalk!
Instagram @christianfuru
kevin
Guru
Guru
Posts: 17379
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 363 times

Re: PGA Tour 2011

Post by kevin »

Etter at Villegas bytta fra Cobra til TM har det bare blitt verre enn verst...kanskje han trodde det skulle gaa av seg selv fremover :)
User avatar
Friedman
Legende
Legende
Posts: 729
Joined: 24 Aug 2010, 13:24
Location: Oslo

Re: PGA Tour 2011

Post by Friedman »

Helt enig.

Virker også som han byttet utstyr KUN for pengene. Money talks, bullshit walks :lol:
No laying up
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: PGA Tour 2011

Post by furu »

Har vært mye folk ut fra Cobra det siste året. JB Holmes gikk nylig til Callaway. Kamille gikk nok for pengene. Eller var det fordi han fikk hvit driver :?:
Instagram @christianfuru
Post Reply